За да представи в България нова платформа на коняка Hennessy Very Special – Be Very Special пред аудитория от топбармани от най-популярните коктейл барове в София и страната, пристига Гийом дьо Гито, който е глобален посланик на марката Hennessy.
Гийом работи за компанията Moet Hennessy от 1990 година. Започнал е кариерата си като директор връзки с обществеността за бранда. След като преминава през различни позиции в компанията, от началото на 2016 година заема позицията глобален посланик с основна мисия да вдъхновява професионалисти и консуматори и да ги превръща в почитатели на марката.
В столичен бар Гийом представи на българските бармани и целеви партньори нова платформа за активиране на коняк, която има за цел да популяризира консумацията на висококачествената напитка сред млади, модерни, градски хора, които обичат да посещават най-модните коктейл барове и да опитват нови вкусове и нови миксове.
Посетителите дегустираха специална селекция коняци и се докоснаха до уникалния дух на изисканата марка, а домакините бяха подготвили два специални коктейла с коняка, които всички гости имаха възможност да опитат. Всеки барман получи сертификат за успешно завършен Very Special майсторски клас, а вечерта завърши с много специално парти.