Притежавате страхотни организационни умения. Можете да правите няколко неща едновременно и то успешно. Отдадени сте на работата си, но защо, по дяволите, не ви повишават! Чудите се как така шефът ви не забелязва старанието и уменията ви. Може би допускате някои грешки, които пречат на това да бъдете подобаващо оценени и повишени.

Престаравате се в работата, работите в извън работно време

Много хора погрешно влагат усилията си, мислейки, че количество и качество са едно и също нещо. Ако идвате на работа преди работното време и оставате след него, а на всичкото отгоре работите и от вкъщи, вероятно в собствените си очи изглеждате като суперпрофесионалист, който е отдаден на работата си на 100%.

Притча за добре свършената работа>>>

Е, грешно си мислите. Освен че този подход към работата води до бърнаут и непродуктивност, той се смята от шефове и колеги за натегачество, от една страна, и за неспособност за справяне със задачите, от друга. Стоенето в извънработно време говори именно за това, че вероятно не ви стига времето, за да довършите всички възложени ангажименти и да спазите крайните срокове.

Не разгласявате достатъчно силно постиженията си

Ако сте прекалено скромни, работите си тихомълком и чакате някой да забележи успехите ви и да ви повиши, може да си почакате още. В един идеален свят нещата вероятно се случват точно така, но в реалността обикновено се налага човек да се похвали малко по-явно, когато постигне някакъв резултат или успех. Не чакайте другите да забележат старанието ви, а напомняйте за постиженията си без да ги натяквате.

Топ грешки, които допускаме при започване на нова работа>>>

Още по темата

Не сте достатъчно решителни

Понякога хората са страхотни професионалисти, но сами не си вярват. За съжаление, това е черта на интелигентните хора, които осъзнават слабостите си и се съмняват в себе си. За да ви забележат и да ви гласуват доверие, поверявайки ви по-висок пост, бъдете по-самоуверени.

Забранени фрази по време на интервю за работа>>>

Не сте особено социални

На работа можем да срещнем всякакви типажи – клюкари, мълчаливци, гръмогласни, завистливи, общителни или пък откровени темерути, които не желаят да общуват с никого. Определено не е добре да изпадате в крайности, особено да се дистанцирате от всичките си колеги. Не е необходимо и да сте винаги в центъра на вниманието и на вълната на клюката. Търсете умерената комуникация, защото тя ще ви отвори най-много врати.