По време на бременност освен гаденето, болките в гърба, промените в настроението, често ще усещате и умора. За да намалите това неприятно усещане, трябва да бъдете добре хидратирани.

Дехидратацията също води и до чувство на умора, отмаляване. Тъй като храненето по време на бременност е изключително важно, споделяме с вас храни, които дават на тялото ви енергия.

Сушени плодове

Те са лесно преносими, което означава, че умората няма как да ви изненада. Винаги носете със себе си шепа от тях. Дават енергия и залъгват глада, когато искате да хапнете нещо сладко. Полезни сушени плодове за вас са кайсии, череши, червени боровинки. Избягвайте сушените банани.

Пресни банани

Те дават много енергия и помагат да се преборите с умората по време на бременност. Хапвайте на сутрешна закуска или следобедна. Добавете ги към пълнозърнести храни или комбинирайте с малко мед.

Броколи

Съдържат големи количества калций и фолиева киселина, фибри и антиоксиданти. Богати са и на витамин C, който е важен за абсорбирането на желязото от останалите храни, които приемате.

Зърнените храни и закуски са богати на витамин B, който ще ви е нужен през цялата бременност. Винаги започвайте деня си с такава закуска и не забравяйте, че аспержите също като зърнените храни са богати на витамин B и фолиева киселина.

Още по темата

Зрял фасул и леща

Протеините по време на бременност са много важни. Тези култури може да добавяте към здравословните салати. Богати са и на фибри, което ще реши проблема ви със запека.

По време на бременност се нуждаете от два пъти повече калций. Всекидневно хапвайте по една кофичка кисело мляко, а ако сте любители на моцарелата също може спокойно да я хапвате.

Спанак

Богат на желязо, фолиева киселина и добър източник на калций. Добавете към него и къдраво зеле и ряпа.