Мобилни телефони разказват любовни истории

24.08.2011г. / 15 25ч.
Надежда Маринова
Мобилни телефони разказват любовни истории

В редовната ни рубрика "Петъчен пазар" ще поговорим как мобилните телефони пречат и на персонала, и на клиентите в магазина. Заради мобилките може дори да ви объркат сметката.

Случка № 1:
Добре облечена млада жена, около двайсетте, стои пред мен на опашката в супера. Идва редът й на касата. Докато продавачката маркира стоките, телефонът на клиентката звънва. Тя, естествено, вдига и започва да говори на висок глас. Волю-неволю цялата опашка слуша разговора, който не беше нещо спешно. Ставаше дума за впечатленията и любовните вълнения от преминалата вечер. Не знам колко още щеше да продължи чуруликането, ако касиерката не беше приключила сметката и чакаше парите.

Случка № 2:
В друг ден, в същия хипермаркет. Този път маркират моите храни. Говорещата по мобилния телефон (не е същото момиче от преди) е точно зад мен. През цялото време бях на нокти и си мислех, че може да ми объркат сметката.

Толкова ли е трудно, когато сме на обществено място - магазин или градски транспорт - да отложим разговора по GSM-a за малко по-късно? Етикетът го изисква. Особено ако сме на опашката, особено ако ни идва редът на касата или вече сме на касата! Това са елементарни правила на възпитанието от детската градина, които ако ги нарушават деца или тийнейджъри, ще ги разбера, но ако постъпват така възрастни хора, си е чисто нахалство.
Добре би било в хипермаркетите да сложат на касите пиктограми или надписи,  че е забранено говоренето по мобилните телефони, както си ги изключваме в театър, кино, на концерт или на изложба.

Прочетете още:

Коментирай