Понякога не забелязваме, че след като сме хапнали от някоя от любимите ни храни, отново усещаме глад, вместо да се заситим. Това, което правим най-често в такъв момент е да си вземем отново нещо вкусно за хапване. Така след време разбираме, че имаме няколко килограма отгоре, които трябва да свалим.

Още по темата

От кои храни трябва да ядем по-малко, за да не пълнеем? Ето една част от тях.

Диетични напитки

Изкуствените подсладители имат ефекта да изострят апетита или поне така смятат учени от Здравния център в Сан Диего. Според тях подсладителите биха могли да инхибират мозъчните клетки, които ни карат да се чувстваме сити.

Пикантните храни

Те са вкусни, но винаги когато добавим лют сос към храната си или чесън, люти чушки, скоро след като сме се нахранили отново може да усещаме глад.

Пържени картофки, спагети, тестени изделия от бяло брашно и захар ( както и останалите видове паста)

Те са наричани прости въглехидрати. Такива въглехидрати покачват нивото на глюкоза в кръвта, което ни кара да се чувстваме по-гладни.

Дъвките

Дъвката стимулира стомашните сокове и производството на слюнка. Това отделяне на стомашни сокове ни кара да се чувстваме още по-гладни. Затова дъвчете от тях непосредствено след хранене, за да премахнете остатъците от храна.

Избягвайте и бързите храни и пицата.