Ако сте от тези, за които гимнастиката и спортът не са ежедневие, вече нямате оправдание, защото има няколко добри упражнения, които може да правите в леглото си сутрин, когато се събудите или докато гледате телевизия.

За първото упражнение легнете по гръб. Свийте краката в коленете, стъпалата трябва да опират в матрака. Започнете бавно и леко да повдигате таза, докато тялото ви се извие като дъга.

Задръжте в това положение няколко секунди и след това бавно се върнете в изходна позиция. Това упражнение е чудесно за стягане на седалищните мускули.

Легнете на леглото на една страна с изпънато тяло. Започнете да повдигате бавно крака си нагоре, а след това пак с умерено темпо го върнете в изходно положение. Направете няколко повторение и след това сменете страната, за да повторите движенията и с другия крак.

Още по темата

Обичате ли да карате колело? Сега може да го направите докато си лежите. Легнете по гръб, свийте краката в коленете и леко ги повдигнете. Започнете да въртите във въздуха краката си, все едно карате колело. Веднага ще усетите как коремните ви мускули започват да се стягат. Направете кратка пауза като се изморите и след това отново.

Легнете по корем с изпънато тяло, като ръцете трябва да бъдат изпънати напред. Започнете бавно и леко да повдигате едновременно краката и ръцете си на около 15-20 см от матрака. Задръжте няколко секунди, върнете се в изходна позиция и повторете упражнението.

За да подчертаете вашата талия, правете всеки ден това упражнение. Легнете по гръб, свийте краката в коленете като в същото време стъпалата трябва да опират в матрака. Бавно завъртете долната част на тялото си на една страна.

Получава се нещо като леко усукване в талията. Трябва да движите тялото само от кръста надолу. Завъртате, краката ви опират в матрака и след това се връщате в изходна позиция. Повторете движението на другата страна. Така редувайте няколко пъти.

Снимка: thinkstock