Бадемово масло

Бадемовото масло овлажнява в дълбочина и има антиоксиданти, които защитават кожата ни от стареене. Освен това съдържа витамин Е, който има подхранващ ефект. Масажирайте маслото в кожата с кръгови движения, като това ще помогне за кръвоснабдяване на зоната и ще насърчи растежа на нови клетки. Редовният масаж е един от най-добрите начини да се свие отпуснатата кожа.

Лимонов сок

Витамин С в лимоновия сок ще насърчи производството на повече колаген и ще направи кожата ви по-еластична. Ако отпуснатата кожа е причинена от бременност, лимоновият сок ще помогне за нейното избелване и за премахване на стриите. Разтрийте няколко резена от плода върху корема си и оставете сока да изсъхне, преди да го измиете.

Грижа с белтък

Използвайте яйчения белтък, защото е пълен с протеини и други хранителни вещества, които помагат за подмладяване на кожата, като я правят по-стегната. Вземете белтъците на 2 яйца и с тях намажете корема си. Оставете течността да засъхне, след което се измийте с хладка вода. Ще почувствате как кожата ви е станала по-гладка и мека.

Розова вода

Розовата вода помага за стягане на кожата по естествен път, като затваря порите и тонизира. Смесете чаша розова вода с една чаена лъжичка лимонов сок и пет капки бадемово масло. Масажирайте в областта на корема си всеки ден и скоро ще забележите как кожата ви е по-стегната.

Пийте много вода

Според диетолозите, ние имаме наднормено тегло, защото не пием достатъчно вода. Доказано е, че тя е ключът за поддържане на стройна фигура, защото с нейния прием ускоряваме метаболизма. По този начин забързваме обмяната на веществата и топим мазнините по-лесно.

Това показва, че пиенето на вода ни помага да отслабнем. Употребата на по-големи количества улеснява прочистването на нашето тяло от натрупването на токсини.

Още по темата

Спорт

Коремните преси са най-разпространените и ефективни упражнения за решаване на проблема със стягането на корема. Не е важно количеството на пресите, а качеството – не са толкова трудни за изпълнение. В началото, преди да свикнете, ще усещате напрежение още при първите повторения.

Може да изберете как да тренирате – за време или на бройка. Например, може да започнете с 10 повторения за 4-5 серии или просто засечете колко коремни преси ще направите за 20-30 секунди. Не се предавайте още след първата серия – бъдете постоянни. Нужна ви е проява на силен характер, за да постигнете желаните резултати.

Автор: Ангелина Ангелова