Искате да отслабнете, но не искате да гладувате? Искате да свалите 5 килограма за 6 дни? Тогава ви трябва точно тази диета.

Хранителният режим представлява разделяне на порциите по калории като те растат от закуска до вечеря. Имате голям избор от комбинации, което не предполага изтощение и отвращение от еднообразно и безвкусно меню, от което само се чувствате още по-гладни.

Закуската включва 300 калории, обедът – 400, а вечерята – 500. Общият прием обаче е силно намален в сравнение с досегашния ви начин на хранене, който обикновено надхвърля 2000, дори 3000 калории.

Общият прием на калории в тази диета е 1200. Ако устискате още 6 дни освен тези, включени в режима, ще свалите още килограми.

Примерни менюта за закуска – всяко по 300 калории

1. Фъстъчено масло с ябълка, пълнозърнеста филия

2. 1 чаша сирене рикота, 1 щипка индийско орехче, ½ чаена лъжичка сок от агаве, 4 кайсии

3. 1 яйце, бъркано с една лъжичка масло, 1 пълнозърнеста филийка, 1 резен пуешка шунка, 1 чаша пресен зеленчуков сок по избор

4. Препечена пълнозърнеста филийка с ягоди, 1 варено яйце, 1 чаена лъжичка масло

5. 1 чаша овесени ядки, 1 чаша нискомаслено мляко, 2 супени лъжици череши, 1 супена лъжица орехи сурови.

Примерни менюта за обяд – всяко по 400 калории

1. Пуешки бургер от 100 г постно пуешко филе, 1 тънък резен швейцарско сирене, 1 супена лъжица сос барбекю, маруля, домати, лук, 2 резена пълнозърнест хляб, 1 кубче пъпеш

2. Пилешко със синьо сирене – ½ чаша накъсани печени пилешки гърди без кожа, ½ чаша маруля, ¼ чаша нарязана целина, ½ чаша нарязани моркови, 1 супена лъжица синьо сирене.

3. Пуешко с бекон – 1 чаша постно варено или печено пуешко, 1 резен бекон, 2 парчета авокадо, 1 супена лъжица медена горчица, маруля, домати, 1 пълнозърнеста филия, 1 нектарина

4. Салата с паста – 1 чаша варена паста, 5 чери домата, 100 г моцарела, ¼ червена чушка, 2 супени лъжици италиански винегрет, 2 листа босилек

5. Печено телешко – 2 филийки ръжен хляб, 200 г печено телешко, 1 супена лъжица нискомаслена майонеза, ¼ чаена лъжица горчица, маруля, домати, ½ чаша зелева салата.

Още по темата

Примерни менюта за вечеря – всяко по 500 калории

1. Паста със сьомга и аспержи – 200 г сьомга на скара, 1 чаша варена паста пене, 1 супена лъжица зехтин, 2 супени лъжици лимонов сок, 1 скилидка чесън, 1 чаша нарязани аспержи, 1 супена лъжица пресен босилек

2. Телешка пържола, ½ печен картоф, 2 супени лъжици кисело мляко, 2 чаши гъби, 2 чаени лъжички зехтин

3. 200 г печено пилешко, 2 чаши броколи, 1 глава лук, 2 чаени лъжици фъстъчено масло, ½ чаша кафяв ориз, варен.

4. Паста с пиле и спанак – 1 чаша пълнозърнеста паста, ½ чаша пилешко печено, 1 чаша спанак, 1 скилидка чесън, 1 супена лъжица зехтин, 1 супена лъжица пармезан.

5. Риба тон с ориз – 200 г филе от риба тон, печено, ½ чаша кафяв ориз, 2 чаши броколи, сотирани, 1 чаена лъжица фъстъчено масло.