Никога не получавате желаните резултати от диетите по простата причина, че повечето от тях просто не работят. Диетичните режими за отслабване в много случаи имат йо-йо ефект и след спирането им килограмите се възвръщат, а понякога се трупат и допълнителни.

Една от най-добрите стратегии за предпазване от излишно тегло е балансираното и внимателно хранене в дългосрочен план. Това хранене трябва да се превърне в начин на живот, а не в краткотрайна стратегия за отслабване, която по-нататък да не доведе до резултат.

Някои жени успяват да изглеждат перфектно и да поддържат стройна фигура без изобщо да спазват диети. Какво правят те и какво можем да научим от тях?

1. Правят протеините приоритет

Една добра стратегия е комбинирането на малко количество протеин с всяко хранене. Не е необходимо всеки път да е месо. Млечните продукти и яйцата също са чудесен вариант. Протеините се метаболизират бавно, което означава повече енергия и по-дълготрайно усещане за ситост. Полезните мазнини имат и допълнителното свойство да ускоряват метаболизма.

Кои трикове за отслабване работят и кои – не?

2. Те се хранят на масата

Жените, които имат перфектна фигура без диети обикновено се опитват да спазват правилото за бавното хранене на малки хапки и то в седнало положение. Бързата закуска на крак предполага трупане на излишни мазнини заради прием на вредни вещества и въглехидрати.

3. Винаги държат на здравословни междинни закуски

На всеки се случва да огладнее между храненията. Тези моменти са много важни, защото могат да объркат целия здравословен хранителен режим. Ако внимавате какво ядете като основно ядене, но междинните ви закуски са калорични и пълни с вредни съставки, ще напълнеете.

Жените, които не спазват диети винаги имат нещо здравословно подръка, например плод, кисело мляко, шепа ядки, пълнозърнеста закуска. Всички те потискат глада и се грижат за фигурата.

4. Дъвчат храната внимателно

Един важен момент, който повечето от нас пропускат, е старателното сдъвкване на храната. Ако тя е добре обработена механично още в устната кухина, разграждането и усвояването на хранителните вещества е много по-качествено и пълноценно.

5. Използват по-малки съдове

За да не страдате от това, че се храните внимателно и в по-малки количества, за да пазите фигура, използвайте по-малки съдове. Това ще ви накара да се чувствате по-добре заради оптичното усещане, че порцията ви е с нормални размери.

Съвети за отслабване, които нямат общо с диета и упражнения