Всеки знае, че трябва да пие достатъчно вода за здраве и добра хидратация на организма. Но някои хора просто не обичат да пият чиста вода. Безвкусна им е, не им се допива просто вода и заради това посягат към сладките и газирани напитки.

Всичко за здравето вижте в рубриката ни Здраве и красота тук>>>

Причини за задържането на излишни течности в тялото>>>

Водата обаче наистина е изключително важна за функциите на всяка клетка в тялото. Ето защо вместо да се ограничаваме от пиенето ѝ, трябва да измислим начин да приемаме достатъчно вода без реално да се наливаме с нея насила. Предлагаме някои чудесни идеи.

Добавете малко балончета

Газирайте водата си, ако обикновената трапезна, минерална или чешмяна вода ви е толкова неприятна. Ако имате сифон за сода, не прекалявайте с газировката, за да не превърнете водата от галеща небцето във вредна газирана напитка.

„Яжте“ вода

Как да „ядем“ водата и да бъдем добре хидратирани>>>

В плодовете и зеленчуците се съдържат големи количества вода. В някои дори почти 90% от важната за организма течност. В краставиците, динята и целината процентът на водното съдържание е най-голям. Включете ги в менюто си заедно с всички останали плодове и зеленчуци. Направете менюто си богато на растителна храна и ще се заредите не само с достатъчно течности, но и важни витамини, минерали, фибри, антиоксиданти.

Още по темата

Смути или шейк

Миксовете от плодове, зеленчуци и вода са най-добрият и здравословен начин да хидратирате тялото си. Така ще получите не само количествата течности, които са ви нужни, но и още много други хранителни вещества, участващи в хидратирането на организма.

Сред най-богатите на вода плодове са цитрусите, малините, динята, сливите, ананасът, прасковите, нектарините, гроздето.

Основни грешки при хидратирането на кожата>>>

Добавете плодове към водата

За да направите водата по-вкусна и наситена с аромати, потопете в нея различни плодове, също както правите с лятната си сангрия. Не добавяйте захари, мед или сиропи, а натурални пресни плодове или зеленчуци. Най-подходящи са ягоди, краставици, мента, лайм, портокал, боровинки.