Храната, която консумираме ежедневно може да доведе до здравословни проблеми или пък да ни помогне да подобрим общото си здраве. Всичко зависи от това какви храни съставляват менюто ни, както и това как ги комбинираме. Има хранителни комбинации, които ни осигуряват важни хранителни елементи, подпомагащи имунитета, като зелен чай с лимон.

Вижте кои други да опитате за повече здраве.

Яйца и спанак

Салатите със спанак са чудесни. Добавете към тях и яйца, за да увеличите приема на здравословни протеини. Жълтъкът (който е по-мазен) спомага за усвояването на витамин Е, който е мастноразтворим и необходим за подсилване на имунитета, здравето и красотата на кожата, косата, очите.

Храни, които забавят метаболизма

Когато към зеленчуковата салата добавите яйца, то усвояването на витамин Е от зеленчуците е четири до седем пъти повече, смятат учени.

Също така, яйцата подпомагат и усвояването на бета-каротин, лутеин и ликопен – антиоксиданти, които, подобно на витамин Е, се абсорбират най-добре с мазнини

Антивирусни храни за силен имунитет

Сини боровинки и ягоди

И двата вида плодове съдържат полифеноли, които са силни антиоксиданти. За тях се смята, че могат да намалят риска от болестта на Алцхаймер и рак. Според някои изследвания, тази хранителна комбинация от плодове има най-висока антиоксидантна активност за подсилване на имунитета.

6 храни и напитки, полезни за женското здраве 

Киноа и червен пипер

Киноата е чудесна за салати, супи, ястия. Редовната ѝ консумация ни осигурява желязо, фибри. Минералът (нехемово желязо) от растителни източници, яйца се усвоява по-трудно в сравнение с този от месото. Ето защо е добре да добавим храна богата на витамин С, като червен пипер или свежи червени чушки, за да може да се трансформира нехемовото желязо в добре усвоена форма.