Свободно време

Безплатен концерт в Борисовата градина с Орлин и Сантра

Йордан Йовчев открива благотворителния концерт "Holiday heroes" за Великден в Борисовата градина

27.04.2013г. / 10 10ч.
Аз жената
Сани Алекса

Сани Алекса

Орлин, Сантра, Ангел и Моисей, Бобо, Саня Алекса, Дии Флоу, Войс ъф Бойс, Десислава, са само част от изпълнителите, които ще направят уникално благотворително шоу на28 април (неделя) от 11.30 ч на лятната сцена на Борисовата градина в София.

Идеята на благотворителния концерт е да популяризира мисията на кампанията „Празнични герои“-"Holiday heroes" – да събира средства от българския бизнес за хранителни продукти, които да дари на семейства в нужда за Великден.

На 29 и 30 април, лично Йордан Йовчев, певицата Белослава, момчетата от Националния отбор по волейбол, Орлин, актьорът Калин Врачански, Десислава, Ива Дойчинова, актрисата Евелина Борисова, Сантра, Биг Ша, Тони, шампионите ни по самбо – Румен и Росен Димитрови и много други популярни личности ще занесат лично пакетите с хранителни продукти до вратата на всяко семейство.

Списъците с бедстващите семейства се осигуряват от Българската хранителна банка.

Свързани статии

Популярните български звезди са и звездите, които ще направят изключително шоу на 28 април в Борисовата градина. В 11.30ч, зам. министърът на спорта Йордан Йовчев ще даде старт на кампанията. В продължение на няколко часа българските артисти и герои на кампанията ще популяризират каузата на „Празнични герои“ – „Любов в действие“. Към кампанията се присъедини и г-жа Йорданка Фъндъкова, която предостави сцената в Борисовата градина за благотворителния концерт.

Идеята за тази инициатива е на американския бизнесмен Майкъл Струмейтис. Той, заедно със своя партньор Евгени Йорданов стартираха кампанията по време на Коледните празници. Тогава те вложиха 120хил. лв, с които бяха закупени и дарени продукти на над 1000 семейства в нужда.

За Великден, желанието на Майкъл и Евгени е да нахранят 2000 семейства. Затова те се обръщат към хората от българския бизнес с апел да се включат активно в кампанията, да бъдат отговорни към хората сред които работят и живеят, да излязат извън рамките на своя бизнес и да се огледат какво се случва около тях. Те искат да приложат опита си от Америка, където всяка една компания ежегодно отделя част от печалбата си за благотворителност.

За Великден Майкъл и Евгени отделят сумата от 50хил. долара. Вие колко ще дарите? Питат те българския бизнес.

Коментирай