Често при бременността жените изпадат в депресия и започват да се съмняват в красотата си – ето няколко лесни стъпки за отлично самочувствие:

Спорт за бременни
Сутрешна, предобедна или следобедна гимнастика – изберете вашата лека програма за раздвижване на тялото. Изключете аеробиката, подходящи са плуване, пилатес, йога. Важни са разтегателните и дихателните упражнения.

Витамини на помощ
Променете диетата си – повече пресни плодове и зеленчуци – на салата и сокове; по-малко сладко. Пийте достатъчно вода.

Разходки на чист въздух
Разходките на открито ще пълнят дробовете ви с кислород, който ще нахрани клетките на цялото тяло. И вие ще се усмихнете, и бебето в корема ви.

Време за хоби
Насладете се на хобито си – фотография, гоблени, рисуване. Запишете се на арт курс – важното е всеки ден да изпитвате удоволствие с любимото си занимание.

Красива рокля и прическа
Не занемарявайте външността си. Обличайте се красиво, поддържайте прическа, маникюр и грим.

Вслушайте се в себе си, четете весели книги, гледайте филми с хепи енд и се радвайте на скорошното появяване на вашето бебче!

Снимка: Reuters

Прочетете още: