С напредване на бременността страхът от раждането се увеличава все повече. Не е задължително всички жени да го изпитат, но при повечето се появява доста често. Отърсете се от натрапчивите мисли и от депресивните състояния с няколко простички неща!

Упражнявайте се! Физическата активност спомага за освобождаването на ендорфини в мозъка. Те повдигат настроението и натрапчивите мисли ще се разсеят. Има много подходящи упражнения за жени в напреднала бременност, които са щадящи и няма да навредят на вас или на бебето ви, например йога за бременни или водна гимнастика.

Поглезете се! Направете си маникюр и педикюр! Дори да не сте бременна, това винаги помага. А при бременните носи още по-голямо удоволствие, защото емоционалността в този период е особено изострена.

Още по темата

Женска вечер – устройте си една такава с приятелките, като едно време! С безалкохолна бира, естествено! Добрата компания и смехът ще ви отпуснат и ще ви помогнат да се отдалечите от страховете си. Промяната в обстановката ще ви се отрази чудесно.

Хапнете нещо свежо, или изпийте един плодов шейк! Това ще ви ободри. А и ако задължителните зеленчуци са ви писнали в известна степен, това е начин хем да хапнете нещо сладко, хем да е здравословно, хем да се отрази добре на настроението ви!

Отидете на фризьор! Още един типично женски метод за справяне с депресията. Не ги забравяйте по време на бременността. Тези женски хитринки за повишаване на самочувствието и лекуване на страха и отчаянието ще повдигнат духа ви!

Снимки: sxc.hu, Reuters