Красотата на бюста е важна за всяка жена. За съжаление с напредването на възрастта, след диета, раждане или хормонални проблеми той може да загуби част от нея. Освен масаж на гърдите е добре да се правят и всекидневни упражнения за стягането им. Ето някои от тях, към които споделяме и видео урок, за да ви бъде по-лесно.

Легнете по корем и поставете длани на пода така, че да са на ширината на раменете. Започнете леко да се повдигате, все едно правите лицеви опори, но краката ви остават свити в коленете. Повдигате и отпускате, като не трябва да докосвате пода с гърди. Ще усетите леко натоварване не само в ръцете, но и в гърдите.

Още по темата

Заемете разкрачен стоеж. За това упражнение ще ви трябват гирички с тегло от по два килограма всяка. Започнете да повдигате двете ръце едновременно встрани като лактите са леко свити. Вдигайте до нивото на раменете и отпускайте. Направете 10 повторения.

Заемете разкрачен стоеж. Отново вземете гиричките. Ръцете са спокойно отпуснати встрани от тялото. Започнете да ги вдигате напред и нагоре. Вдигате до нивото на гърдите и отпускате. Направете 10 повторения.