За да бъдем в отлична форма, ние се нуждаем не само от ежедневно хранене, но и от гимнастика, с чиято помощ да стегнем и оформим тялото. Следващите четири упражнения са подходящи за онези от вас, които казват, че нямат време за фитнес. Трябват ви само 10-15 минути на ден, за да постигнете добри резултати в рамките на няколко седмици. Вижте ги.

За първото упражнение легнете по гръб на постелката за гимнастика. Повдигнете таза, а след това и единия крак, докато е свит в коляното. Повдигате крака, а след това го връщате в изходна позиция. Повтаряте движението с другия крак, като се опитвате да поддържате бедрата и таза повдигнати. Ако се уморите, след няколко редувания направете пауза и отново продължете.

Намаляващи лицеви опори. Това упражнение е чудесно за стягането и оформянето на мускулите на ръцете и гърба. Заемете лек разкрачен стоеж, наведете се напред и надолу и се подпрете на ръце. Главата трябва да бъде между ръцете. След това свийте ръцете в лактите. Свивате и избутвате в изходна позиция.

Подскоците и клековете са две упражнения, които помагат да стегнете бедрата и задните части. Когато ги комбинирате, постигате този ефект много по-бързо. Следващото упражнение не само е аеробно, но и забавно за изпълнение.

Още по темата

В него се кръстосват краката като се редуват и същевременно се отскача наляво, а след това надясно. Започнете с по-бавно темпо, като постепенно може да го ускорявате.

Т-завъртане

С това упражнение ще укрепите торса и ръцете. Заемете позиция като за лицеви опори. След това повдигнете едната ръка, като същевременно извъртате и тялото си. Връщате се в изходна позиция и повтаряте движението на другата страна.

Снимки: YouTube