Движението е едно от най-добрите средства за облекчаване на много и различни състояния. Подуването и дискомфортът в корема е едно от тях. Ако страдате от запек, имате подут корем или образувате газове, които ви разпъват, опитайте да включите едно ефикасно упражнение, което помага при тези проблеми.

Легнете по гръб. Свийте коленете в близост до корема и ги притиснете колкото можете с ръце към тялото. Задръжте няколко секунди.

3 упражнения за бързо стягане на корема

След това извийте свитите колене встрани, разпънете ръцете, така че да образувате Т-образна форма с тяло.


Снимка: iStock

Още по темата

Обърнете глава в противоположната на коленете посока. Задръжте няколко секунди и повторете усукването на другата страна.

Направете 10 повторения на упражнението.

Упражнения и съвети при високо кръвно налягане

Ако правите тези движения всеки ден ще се радвате на добра перисталтика, ще се отървете от газовете, подуването и запека. Упражнението действа, защото стимулира вътрешната мускулатура в коремната кухина, най-вече гладката мускулатура на червата. Това ги