Всеки мечтае да изглежда добре. Страхотно би било, ако можем да ядем каквото си поискаме и същевременно да сме здрави и стройни. Онези, които се борят за съвършената фигура знаят колко трудно е постигането ѝ. 

3 мита за метаболизма, които ви пречат да отслабнете

Всеки има своя начин да поддържа или постига добра форма. С гладуване и диети обаче е сигурно, че успехът в дългосрочен план е обречен. Ето защо някои специалисти препоръчват да се работи по посока ускоряване на метаболизма.

По-бързата обмяна на веществата подпомага усвояването им и разграждането на мазнини. По този начин контролът на теглото става по-лесен и усилията ви по посока здравословно хранене биват възнаградени. 

Ето някои прости и лесни начини да ускорите метаболизма освен упражненията и тренировките:

1. Намалете кафетата с една или две чаши в зависимост от това колко пиете.

8 неща, които трябва да знаем за метаболизма

2. Опитайте различни успокояващи техники за дишане.

3. Почивайте си на дивана с вдигнати вертикално нагоре крака.

4. Направете чая от лайка любима напитка пред лягане.

5. Ставайте по изгрев.

Типове метаболизъм и хранене според тях

6. Клякайте, за да вдигате неща от земята, не се навеждайте.

7. Яжте плодове вместо сладкиши.

8. Яжте повече полезни мазнини за сметка на вредните.

9. Срещайте се по-често с приятели на живо, а не само в социалните мрежи.

6 важни неща, които трябва да знаем за метаболизма

10. Прекратете вредния си седящ навик. Движете се повече. Променете заседналия начин на живот.

11. Почивайте си повече. Добрите емоции и качествената почивка стимулират метаболизма.

12. Яжте по една ябълка 30 минути преди всяко хранене.

13. Заредете водата си с плодове. Пресните плодчета дават не само неповторим мирис и аромат на водата, която пиете, но и я насищат с витамини.

14. Използвайте тоалетната на друг етаж. Винаги ползвайте стълбите, за да стигнете до нея.

Метаболизъм – как да го ускорим и да отслабнем?

15. Не ползвайте асансьори и ескалатори, когато това е възможно.

16. Уверете се, че приемате достатъчно магнезий.

17. Обърнете се към полезните протеини.

18. Не пропускайте зелените листни зеленчуци. Те трябва да присъстват в поне две от храненията през деня.

Как се постига идеалният метаболизъм?

19. Закусвайте с нисковъглехидратни храни.

Още по темата

20. Разделете храната си в малки порции, но в по-голям брой.

21. Правете 4-минутни интензивни упражнения всеки ден.

22. Разходете се преди вечеря.

23. Пийте повече вода.

24. Никога, никога не пропускайте закуската.

6 грешки, с които забавяме метаболизма си

25. Яжте храни, богати на витамини от група В