Новият месец е вече тук, а ние отново поглеждаме към календара, за да си запишем датите за лунната диета. Това е чудесен начин да разтоварим организма, да елиминираме част от излишните течности, консумирайки в рамките на 24 часа само вода, пресни сокове, билкови чайове.

Има някои характерни особености свързани с фазите на Луната и това как те влияят на нашия апетит и тяло.

По време на нарастваща Луна, желанието ни за храна може да се увеличи.

6 пролетни диети за отслабване и детокс

Новолунието е фазата, която помага на тялото да елиминира голяма част от токсините, метаболизмът се засилва. Тези процеси можем да подпомогнем консумирайки зелен чай, чай от коприва, лайка, глухарче.

Още по темата

На намаляваща Луна отново се стимулира детоксикацията на организма и е много по-лесно да намалим водното тегло. Според някои специалисти, най-доброто време за започване на лунната диета е 2-3 дни преди настъпване на пълнолуние, когато се препоръчва постепенно да се намали приемът на калории, да се консумират по-леки храни. Това може да се приеме и за останалите лунни фази от диетата, защото ще ви бъде по-лесно да я спазвате.

По време на режима не се консумират сол, захар, подправки, алкохол, газирано, сокове от кутия, смутита, млечни храни. След приключване на съответната фаза е важно да се захраните постепенно, включвайки варен картоф, кисело мляко, по-леки за усвояване меса, като риба, пилешко.

Ето и фазите на лунната диета за месец май:

  • 7.05.2020 г. – 13:35 часа – пълнолуние;
  • 14.05.2020 г. – 17:18 часа – последна четвърт;
  • 22.05.2020 г. – 20:49 часа – новолуние;
  • 30.05.2020 г. – 06:22 часа – първа четвърт.