Всеки иска да има плосък корем, върху който личат красиво изваяни коремни мускули. Те се постигат с много труд и постоянство. Можете да правите упражнения за стягане и оформяне на коремните мускули и вкъщи. Не е нужно да посещавате фитнеса, за да се справите с тлъстините около талията. Ето и няколко подходящи упражнения за коремни мускули вкъщи.

12 съвета за плосък корем

Обърнат планк

За да изпълните това упражнение трябва да легнете по гръб, да изпънете краката напред, така че опората ви да е върху петите, и накрая да се подпрете на ръце зад гърба. Започнете да движите таза нагоре и надолу, като задържате за 1 секунда във всяка позиция.

Кикове, съчетани с долна коремна преса

Легнете по гръб. Изпънете краката близо опрени един до друг. Започнете да ги свивате, докато ги опрете в гърдите си. След това отново изпънете без да подпирате краката в пода. Когато докосвате гърдите с колене, повдигайте леко таза, за да напрегнете още повече коремните мускули.

Причини да нямате плосък корем, различни от диета и упражнения

Коремни преси с усукване

За да придадете повече тежест и напрежение при изпълнението на коремните преси за стягане на мускулите на коремната стена, усуквайте около кръста. Всеки път, когато се повдигнете, извивайте левия си лакът към дясното коляно и обратно.

Планински катерач

За да изпълните това упражнение застанете като за лицева опора. Започнете да свивате левия си крак към корема, като докосвате пръстите му с дясната си ръка. След това сменете с десен крак и лява ръка. Редувайте в 3 серии по 10 повторения.

10 трика за плосък корем

Още по темата

„Звездни“ коремни преси

За да направите това упражнение е необходимо да легнете с разперени ръце и крака, подобно на фигура „звезда“. След това свийте ръцете и краката, като обгърнете крака с ръце, докато сте изправили тялото си и опората е само върху таза.

Коремни преси без опора в краката

Легнете по гръб. Опънете краката прилепени един към друг и ги повдигнете леко над пода. Изпънете ръце нагоре над главата си и започнете да движите торса напред към краката, все едно изпълнявате коремни преси. Стремете се да не долепяте крака към пода, така че да останат във въздуха. Не е нужно да свивате корема докрай. Достатъчно е да повдигнете тялото си леко нагоре, за да напрегнете коремните мускули.

Плосък корем без диета и упражнения – как?