За отслабване и задържане на красивата и стегната фигура са нужни строг хранителен режим, редовни упражнения, достатъчно движение и като цяло ясен план за това какви са целите ви и как да ги постигнете. Понякога обаче допускаме грешки, смятайки, че правим нещата по най-здравословния и правилен начин. Така някои от нашите ежедневни навици могат да се окажат причината за трудното постигане на резултати.

4 грешки, които водят до напълняване

Кои са ежедневните навици, които могат да са причината за напълняването ви?

Прекалявате с авокадото

Авокадото е много полезен плод, богат на мастни киселини, фибри и минерали. То е чудесен начин да закусите здравословно и да се заредите с енергия. Включва се в редица режими за отслабване. Една от често срещаните грешки е да прекалявате с полезните храни, като смятате, че това ще помогне за отслабването. Авокадото всъщност е доста калорично и ако похапвате повече от него нищо чудно то да е в основата на напълняването ви.

Пропускате обяда

Всяко хранене за деня е важно. Както закуската не трябва да се пропуска, така и обядът. Той е важен за поддържането на оптимални нива на енергия, кръвна захар, инсулин и за намаляване на глада. Ако често пропускате обяда и се храните чак на вечеря, нищо чудно да изяждате твърде много калории късно вечер, което е и причината за наддаването на тегло.

6 основни причини за напълняване

Носите скини дънки

В тях може да се чувствате добре, защото ви правят визуално по-слаби, но те могат да са в основата на напълняването ви. Защо? Защото те притискат тъканите и мускулите, като това пречи на тяхната нормална функция. Когато мускулите са пристегнати, те започват да стават все по-инертни, съответно да изгарят все по-малко калории и мазнини при работа. Това може да се окаже една от причините необяснимо да сте напълнели.

Още по темата

Сменили сте кравето мляко с бадемово мляко

Ядковите млека са един модерен тренд, който обаче крие някои скрити рискове, а именно добавяне на повече мазнини и калории към общия ви прием. Те могат да са причина да напълнеете, въпреки че иначе са здравословни.

5 неща, които се случват с тялото, след като напълнеете

Предпочитате да пиете кафе с мляко

Чистото кафе има много по-малко калории от това с мляко. Капучиното, латето, всички модификации с допълнителни аромати и вкусове могат да добавят много калории и мазнини към общия ви калориен прием. Не забравяйте да ги пресмятате, защото те могат да са скритият причинител на напълняването ви.