През бременността физическата активност е препоръчителна. Тя се отразява добре както на майката, така и на бебето. Ако износването върви нормално, няма причина да не спортувате. Една активност, която може да практикувате целогодишно е водната аеробика. Тя е вид аеробно движение, което се извършва в плувен басейн.

Водната аеробика се приема за добра активност, с която да раздвижите тялото си във водата и в същото време да се забавлявате. Особено се препоръчва на бременни жени, тъй като това ще подобри настроението ви, ще облекчи болките и напрежението в тялото. Може да се забавлявате като посещавате часове по водна йога, аквазумба или класическа водна аеробика.

Трябва да знаете, че леките упражнения, и особено тези във вода, са безопасни по време на бременността. Въпреки това е добре да се консултирате с вашия лекар. Хубаво е че няма нужда да можете да плувате, за да посещавате водна аеробика. Тя се практикува в по-плиткото на басейна. Освен това няма риск да се нараните при падане, защото падате във вода.

Водната аеробика е активността, която ще ви помогне да намалите стреса

Аквааеробиката включва упражнения за аеробна издръжливост, силова тренировка на фона на приятна музика. Така в подходяща и приятна среда с музика вие ще поддържате ума и тялото си спокойни.

Още по темата

Подобрява циркулацията на кръвта

Аквааеробиката е отличен метод за подобряване на кръвообращението и сърдечносъдовата функция.

Помага да поддържате добра форма през бременността

Поддържането на теглото и индекса на телесна маса през бременността ще бъде трудно, но не и невъзможно, ако се храните здравословно и посещавате часове по аквааеробика.

Ще ви помогне за по-леко раждане

Аквааеробиката по време на бременност е и един от най-добрите методи, с които можете да запазите мускулите си спокойни и хормоните балансирани. Това от своя страна ще ви помогне да имате едно по-леко естествено раждане.

Ще намалите отока в краката

Крампите и отоците в краката се срещат често при бременни. Благодарение на водната аеробика, ще намалите излишното задържане на течности, както и отичането на краката.