Красавицата е висока 1,67 м и тежи 57 килограма. Дори след като роди втората си дъщеричката  през 2011 година тя бързо успя да се възстанови от бременността и раждането. Винаги с перфектна визия, тя дължи добрата си фигура на лесен хранителен режим, който споделяме с вас.

За закуска актрисата консумира омлет приготвен от белтъци и купичка с пресни плодове или 150 грама извара с 1-2 не много големи праскови.

Обядът й включва пилешко месо на скара и салата, в която има маруля, домати и краставици овкусена с лимон.

За вечеря си приготвя задушени зеленчуци, към които добавя варено пилешко месо или печена риба.

Още по темата

Когато огладнее между храненията похапва сушени плодове или нискомаслено кисело мляко с горски плодове. Освен хранителния режим актрисата има и изготвен фитнес план, към който стриктно се придържа. Нейната тренировка включва:

  • посещение на фитнес залата 3 или 4 пъти седмично
  • 30 минути кардио упражнения
  • 20 минути упражнения с тежести за горната част на тялото
  • 10 минути стречинг

Освен това тя посещава два пъти седмично тренировки по кик бокс. Споделя, че тренировките я карат да се чувства страхотно и изпълнена с енергия.