Влизането във форма след раждането понякога може да бъде по-трудно от очакваното. Леката гимнастика може да помогне бързо да възвърнете предишната си фигура. Споделяме няколко лесни упражнения, които да правите всекидневно в компанията на вашето бебе.

Преди да започнете с гимнастиката, загрейте добре тялото си с няколко раздвижващи упражнения.

За първото упражнение вземете бебето в ръце и заемете лек разкрачен стоеж. Краката трябва да са на ширината на раменете, а стъпалата да сочат леко в страни. Изправете гърба и започнете бавно да клякате.

Клякайте, но не до долу, а така, сякаш сядате на стол. Ще усетите как краката ви се разтварят в страни като на жабка. Направете 2 серии с по 10-15 повторения.

За следващото упражнение легнете на постелка за йога. Сложете бебето да седне или легне на корема ви. Свийте краката в колената, стъпалата поставете на земята и на ширината на раменете. Започнете бавно да повдигате ханша нагоре. Задръжте няколко секунди и се върнете в изходна позиция. Направете 3 серии от по 10 повторения.

За да стегнете гърдите и ръцете си, направете следващото лесно упражнение. На постелка за йога поставете бебето легнало с лице към вас. Подпрете тялото си на колене и ръце, които да бъдат леко в страни на ширината на раменете.

Още по темата

Започнете да правите леки лицеви опори. Така бебето ще се забавлява, защото ще реши че е игра, вие ще стегнете и оформите гърдите и ръцете.

Заемете лек разкрачен стоеж и поставете бебето между краката. Ръцете вдигнете в страни. Опитайте се с дясната ръка да докоснете пръстите на левия крак. След това опитайте с лявата ръка и десния крак. Това упражнения работи за гъвкавост, а също така и за коремните мускули.

Снимки: thinkstock