Ако следвате диета или здравословен начин на хранене, знаете че закуската не бива да се пропуска и че трябва да се храните не по-малко от 5-6 пъти на ден. Събрахме някои от най-полезните и подходящи храни за вашата диета, които са подходящи за малки закуски, защото съдържат малко калории.

Шамфъстък

Тези ценни ядки са богати на витамини, минерали и други хранителни вещества, които помагат за понижаване на нивата на холестерола в кръвта. Ядките са чудесни за вашата диета и може да ги хапвате между храненията. Без сол, 25 ядки съдържат около 85 калории.

Червен боб

Бобовите култури имат висока хранителна стойност. Те ни осигуряват ситост за дълги часове, богати са на фибри, спомагат за потискането растежа на раковите клетки, премахват токсините от тялото и имат само 85 калории на 1/3 чаша (без сол).

Тъмен шоколад

Черният шоколад стимулира умствената дейност и е един подходящ десерт за дните, в които сме на диета. В 20 грама от него се съдържат 95 калории.

Мюсли

Мюслито е известно със своите благоприятни ефекти върху храносмилателната система. Когато го хапваме на закуска, то ни държи дълго време сити, дава ни много енергия, полезни фибри и витамини. В 3 супени лъжици мюсли се съдържат 85 калории.

Още по темата

Диня

На пазара все още може да откриете вкусна и сочна диня. Тя съдържа 90% вода, а това позволява не само да очистите организма от токсини, но и да се погрижите за храносмилателната система, тъй като динята е богата на фибри. В 2 чаши диня се съдържат само 90 калории. Направете я част от вашите малки закуски между храненията.

Малини

Малините са известни със своите имуностимулиращи свойства, като спомагат и за намаляване нивото на вредния холестерол в кръвта и укрепването на кръвоносните съдове. В 1 чаша малини се съдържат 65 калории.