Ако искате да изглеждате добре, със стегнато тяло и добра стойка, е важно да правите силови упражнения. Много хора погрешно смятат, че силовите упражнения се правят единствено с тежести и гирички. Медицинските ластици или фитнес ластиците са един прекрасен начин да изваете цялото си тяло без да се превръщате в културист, особено ако сте жена.

Защо е полезно да включите упражненията с ластици в рутината си?

3 упражнения с медицински ластик за извайване на гърба и гърдите

Те са полезни за мозъка

Изследване на учени от Университета в Британска Колумбия, Канада от 2015 година установява, че жените между 65 и 75-годишна възраст, които правят 2 пъти седмично упражнения с ластик имат по-малко възрастови дегенеративни изменения в мозъка, отколкото онези, които не правят тези упражнения.

Полезни са за костите

Тъй като упражненията с ластик укрепват здравината и еластичността на мускулите, това влияе добре и на костите. Колкото по-развит и здрав е един мускул, толкова по-добре покрива костта и ставите, с които е скрепен. Това намалява риска от фрактури и контузии и прави костите по-малко податливи на счупвания.

Прави ви по-пъргави и енергични

Добрият тонус на мускулите, който упражненията с фитнес ластик дават, ви зарежда с енергия през целия ден и не ви кара да се чувствате капнали от умора като след вдигане на тежести.

Упражнения с ластик за оформяне на цялото тяло (галерия)

Облекчение за ставите и сухожилията

Упражненията с резистиращи ластици изграждат добър баланс на тялото. Те не са така агресивни и натоварващи за ставите и сухожилията, като някои други по-натоварващи силови упражнения, след които често се появяват болки в коленете, тазобедрените и раменните стави.

Мускулите ви ще се оформят и стегнат без да усещате болки, ако решите да включите упражненията с ластик в рутината си.

Спестяват време

Ластиците са удобни, защото не се налага да посещавате специално оборудвана зала, за да тренирате с тях. Можете да правите упражненията вкъщи, което ви спестява време и средства.

Няма да изглеждате като културист

Въпреки че трябва наистина да се постараете, за да заприличате на Хълк, все пак някои жени развиват мускулатурата си доста по-бързо от други. Ако не желаете този ефект, доверете се на фитнес ластиците. С тях ще оформите тялото без травми и без ефекта на релефната мускулатура, в случай, че тя не е цел за вас.

4 упражнения, които топят мазнините на гърба

Ще ви запази млади за по-дълго

Изследванията показват, че хората, които се занимават редовно със силови тренировки ограничават загубата на мускулна маса, което забавя и общото стареене на организма. Кожата ви ще сияе, ще запази блясъка си по-дълго и ще бъде по-малко податлива на поява на ранни бръчки и фини линии.