Едва ли има човек, който да не е чувал древната мъдрост, че „човек е това, което яде“. Храната, която ежедневно консумираме допринася не само за това как изглеждаме, но и как се чувстваме, дали сме в добро здраве.

Храни и напитки срещу грип и вирусни инфекции

Така например, ако хапваме често сладкиши, захар, преработени и пакетирани храни и не спортуваме редовно, рискуваме нивата на кръвната ни захар и инсулина да се повишат. Защо е важно да поддържаме тези нива в норма? По този начин намаляваме риска от дългосрочни здравословни проблеми, като затлъстяване, метаболитен синдром, инсулинова резистентност, диабет. Ето защо е важно как се храним. Едно от нещата, които хапваме най-често са салатите.

Днес споделяме с вас 5 вкусни салати, които да включите в менюто си, за да поддържате здравословни нива на кръвната захар.

Спаначена салата


                                                              Снимка: Pexels

Необходими съставки: 200 г листа бейби спанак, 1-2 скилидки чесън, малка глава червен лук, сол, черен пипер на вкус, 1/2 с. л. зехтин, 1 с. л. винен оцет, 1/2 ч.л. дижонска горчица

Всички съставки се комбинират в голяма купа, като чесънът може да бъде стрит. Накрая овкусете с дресинга от оцет, зехтин, горчица, сол и черен пипер.