Всеки иска да бъде енергичен през целия ден, да може да изпълни целите си, да има енергия да се отдаде на любимите си занимания. Но не всеки ден можем да бъдем в добри енергийни нива. А когато сме енергични, сме много по-продуктивни, приятни за общуване. Днес споделяме с вас 20 лесни стъпки, с които да повишите енергийните си нива.

  • Ходете пеш всеки ден поне 30 минути.
  • Прекарвайте повече време сред природата.
  • Яжте редовно свежи плодове.

6 храни, с които да облекчите някои неразположения

  • Не забравяйте да си осигурявате достатъчно магнезий.
  • Правете си малка дрямка.
  • Не пропускайте закуската.

Най-добрите мазнини за здравето на мозъка

  • Спортувайте поне 3 пъти седмично за не по-малко от 40 минути.
  • Избягвайте консумацията на вредни въглехидрати, тестени закуски и захарни изделия.
  • По време на работния ден правете кратки паузи, в които да се разтегнете леко и да се поразтъпчете.

Мед с джинджифил – 6 страхотни ползи

  • Пийте достатъчно вода.
  • Прегърнете любим човек.
  • Осигурете си достатъчно витамин D.
  • Поддържайте в добър ред работното си място. Неразборията създава излишни нива на стрес, които отнемат от енергията ви.

6 неподозирани храни, които подобряват сърдечното здраве

  • Осигурете си малки закуски между храненията, като шепа сурови ядки например.
  • Бъдете благодарни за малките радости в живота и мислете позитивно.
  • Бъдете обичащи.
  • Поддържайте кръга си от социални взаимоотношения с хора, които са добронамерени, позитивни.

С кои храни не бива да вечеряме?

  • Отървете се от неща, които не използвате от дълго време.
  • Купете си ново цвете за дома.
  • Гледайте комедийни филми.