Знаете ли, че това дали ще имате дълги бедра, широки рамена, в коя част на тялото си ще трупате излишни мазнини, зависи от вашите гени?

Въпреки това, когато се опитваме да отслабнем, стегнем и оформим своята фигура, изборът ни на спортна активност може да окаже съществено влияние върху този процес. Вижте повече в следващите редове.

Динамично ходене

Динамичното ходене е активност, която ще ви помогне да елиминирате излишните мазнини в областта на бедрата. Разбира се, в движението участват мускулите на ръцете и краката. Ръцете ви също ще изгарят излишни калории, но няма да увеличите мускулната си маса в тази част на тялото.

5 начина да направите клековете по-ефективна тренировка

Тенис

Изключително интензивен спорт, който помага да елиминираме излишни мазнини по цялото тяло. Основните участващи мускули са тези на бедрата, раменете, ръцете, като раменните и бедрените могат да се развият повече, ако редовно играете тенис. Обикновено нивата на телесните мазнини при активно играещите тенис е около 16 до 18%, което е доста ниско.

Каране на колело/велоергометър

Докато караме колело най-активната част от нашето тяло са краката и седалището. В тези части се губят повече калории, изграждат се мускули.

Най-подходящите тренировки за сутрин, обед и вечер

Бягане

Бегачите имат ниска телесна мазнина, тя е средно около 7%. Краката и бедрата са първите части на тялото, които започват да придобиват по-атлетична форма. Ако се стремите да свалите повече килограми в областта на прасците, бедрата и дупето, бягайте редовно. Също така, тичането е една от най-добрите кардио тренировки за свалянето на коремчето.

Още по темата

Плуване

Ако се опитвате да отслабнете, плуването е подходяща спортна активност. Основните участващи мускули по време на плуване са гърдите, ръцете, горната част на гърба. С редовно плуване ще загубите не само излишни мазнини, но и ще изградите мускулна маса, особено в горната част на тялото си.

Купата на Буда – полезни храни за повече здраве

Йога

Тя е чудесна за пропорционалната загуба на мазнини. Благодарение на нея ние подобряваме своята гъвкавост, баланс, оформяме красива фигура. Участващите мускули, докато практикуваме йога са тези на раменния пояс, торса и краката.

Снимка: istock