Мода

Малката Йоана позира като мама

Деси Банова и дъщеричката й заснеха фотосесия с българска марка очила

04.07.2013г. / 16 16ч.
Аз жената
Снимка: KWIAT

Снимка: KWIAT

Деси Банова, която повече от пет години е верен почитател на българската марка очила Kwiat, предаде и на дъщеричката си Йоана своя интерес към полезния моден аксесоар. Двете заснеха лятна фотосесия с най-актуалните слънчеви очила на марката и си избраха модели, с които да са модерни и да предпазват очите си от вредните слънчеви лъчи.

Деси сподели, че малката Йоана много се е забавлявала по време на снимките, докато имитирала различните пози на мама. Самата Деси е останала приятно изненадана от разнообразието на детските очила, които грабват децата с различни форми и цветове. Лъчезарната и жизнерадостна Йоана си е имала и забавна компания по време на фотосесията в лицето на по-големите каки Виктория и Адриана – дъщерите на Павел и Едита Цветков, собственици на българската марка очила.

Детските очила, които си е избрала малката Йоана са червени с весело зайче на рамката, направени са от олекотен материал, антиалергичен и антибактериален с „мемори“ ефект и термоустойчиви. Стъклата са със 100% UV защита, поляризация и специално покритие против надраскване. Деси Банова от своя страна си е избрала класически черен модел и втори по-светъл метален с леко котешка и ретро форма, също с поляризация и максимална UV защита.

Това лято на Деси, съпругът й и малката Йоана им предстои да се разходят за втори път до Гърция, защото при първото отиване всеки ден от престоя им е валял дъжд. За разлика от малката Йоана обаче, на която й предстои само почивка през лятото, майка й я очаква и работа. В момента в професионален план Деси Банова е концентрирана върху новите телевизионни репортажи за времето, които прави за новините и освен това подготвя няколко сватби и кръщенета до есента.

От позицията на сватбен агент Деси споделя, че любовта и хармонията между двама души винаги си личат и смята, че именно те са ключът към успеха не само в личен, но и в професионален план. Особено когато става въпрос за семеен бизнес, какъвто е този на Павел и Едита. Те от своя страна с радост отбелязват, че избора на очила се превръща в семейна традиция.

Коментирай