В желанието си да отслабнем, понякога допускаме грешки, които не само не ни помагат да отслабнем, а оказва се, че може да добавят и някой друг килограм към талията ни. Такъв пример е консумацията на сокове от кутия, студени чайове, диетични напитки. Кои други грешни избори с храната пречат да отслабнем?

Как изглеждат 100 калории в плодове, ядките и зеленчуците

Смятате, че всички калории са еднакви

Ако любимите ви бисквити с шоколад например, имат поравно калории с парче чисто месо, това не ги прави диетични. Има разлика между калориите, които приемаме и не всичко се свежда само до цифри. Празните калории като шоколадовите бисквити, не носят никаква хранителна стойност, а предизвикват покачване на инсулина и кръвната захар, което ни кара да пълнеем.

Нисковъглехидратни храни, подходящи за отслабване (галерия)

Консумирате само нискомаслена или диетична храна

Преработените храни с ниско съдържание на мазнини или диетичните, невинаги са идеалният избор за отслабване. В много от тях се добавят захари, за да се подобри вкусът им.

Следователно, когато ги консумираме, те могат да ни накарат да се чувстваме още по-гладни, затова е добре да избираме храни, които са минимално обработени.

Менюто ви не включва достатъчно протеини

Те са важни хранителни вещества, особено ако искате да редуцирате телесното си тегло и да свалите излишните мазнини. Диетата, която съдържа достатъчно протеини или дори е високопротеинова, помага за подобряване на метаболизма, намалява апетита и осигурява достатъчно енергия. Освен това протеините са необходими на мускулите, което е важно, ако спортувате активно.