Една от най-уязвимите части от женското тяло е зоната под рамото, от вътрешната страна на ръката. Кожата там лесно увисва и трудно се стяга. Най-много личат несъвършенствата, когато помахаме с ръка или подпрем ръцете си на кръста.

Как можете да стегнете тази зона на ръцете и да повишите самочувствието си?

3 упражнения за страничната част на корема

Повдигания на стол

Едно чудесно упражнение за стягане на тази деликатна зона на ръцете е набирането на стол. За целта застанете с гръб към стола. Хванете се с ръце за седалката му, така че столът да се пада зад гърба ви. Започнете да се повдигате и снишавате, като краката ви са сгънати под прав ъгъл. С това упражнение ще стимулирате именно тези мускули на ръцете, на които се обръща най-малко внимание и с чието стягане ще се отървете от увисналата кожа.

Лицеви опори

Лицевите опори са едно от най-добрите силови упражнения, които стягат ръцете, гърдите, гърба и корема.

Спортно ходене

Спортното бързо ходене е прекрасно упражнение, което съчетава енергията на джогинга, но без прекаленото натоварване върху ставите, което тичането оказва. За да балансирате правилно ходенето е необходимо да отработите стегнати махове с ръцете, което ще ги стегне и извая.

3 упражнения с медицински ластик за извайване на гърба и гърдите

Упражнения с тежести и ластик

Упражненията с ластик за съпротивление и издръжливост са един великолепен начин да придадете стегната форма на ръцете, гърдите и гърба си. Всяка жена мечтае за безупречност в тази зона на тялото, особено когато се налага да облечем рокля с гол гръб или блуза без ръкав.

Още по темата

Хранете се правилно

Здравословната храна е задължителна. Упражненията сами по себе си няма да помогнат за добрия вид на кожата. Необходимо е да се храните здравословно, за да намалите целулита и да се предпазите от излишно тегло, което може да засегне кожата на ръцете и други области.

3 прости упражнения за премахване на стреса

Пийте повече вода

Добрата хидратация е от значение за еластичността на кожата и нейното състояние. Колкото по-добре хидратирана е, толкова по-лесно ще бъде да се поддаде на оформяне чрез упражнения. Освен това, пиенето на повече вода е част от здравословния път към редукцията на теглото.