Зодиакалният знак, под който сме родени, до някаква степен оказва влияние върху нашите хранителни навици, но това важи и за асцендента ни. Така например, родените под огнен знак или имащи такъв асцендент, обичат пикантни и пържени храни. Земните знаци са склонни към преяждане и консумация на нишестени храни, водните знаци са любители на газираните напитки и морската храна, а въздушните предпочитат вредни закуски, бързото хранене.

Какво да промените в начина си на хранене според зодията или асцендента за повече здраве?

Огнените знаци

Ако сте представител на огнените знаци, добавете към менюто си повече зелени листни зеленчуци, много плодове, салати, зърнени храни и разхлаждащи напитки. За Овена е добре да консумира достатъчно салати и храни, които съдържат желязо и витамин В12.

Лъвът трябва да внимава в приема на калории, за да не качи излишни килограми и да наблегне на продукти, осигуряващи му калций и магнезий. Тъй като Стрелецът е склонен да хапва всичко, което му е подръка, много е важно да избягва консумацията на рафинирана захар, сладкиши, а вместо това да увеличи приема на морски дарове, ядки, бобови растения и зелени зеленчуци.

20 начина да намалите риска от рак на гърдата

Земните знаци

За представителите на земните знаци се препоръчва да наблегнат на билки и билкови напитки за детоксикация на организма, както и на цитрусовите плодове и зелените зеленчуци. Телецът трябва да включва в диетата си зърнени храни и други, които да му осигурят достатъчно фибри, полезни мазнини.

Девите ще имат повече енергия, ако приемат достатъчно от витамините от групата В. Козирозите се нуждаят от повече калций, затова е хубаво да консумират млечни продукти. Да добавят към менюто си и морска храна и много плодове, за да си осигурят важният витамин С.

5 полезни и здравословни мазнини за готвене

Въздушните знаци

За да имат добро храносмилане, за въздушните знаци е добре да консумират кисело мляко, леки бульони с малко ориз и подправки, билки и подправки, които благоприятстват храносмилането. Добри примери са копър, кимион, джинджифил. Близнаците да включват в менюто си риба, боб, леща и богати на витамин В храни.

Още по темата

Везните да не се лишават от ядки и полезни мазнини. Водолеите се нуждаят от храни с високо съдържание на витамини от групата В, манган, които могат да си набавят консумирайки ядки, тофу, боб, спанак и зърнени храни.

Водните знаци

Представителите на водните знаци са по-склонни към задържане на излишни течности. Затова да внимават много със солените храни. Хубаво е да включат в менюто си зелени листни зеленчуци, много пресни плодове и храна с високо съдържание на фибри като овесени ядки, пшеничен зародиш. Раците се нуждаят от храни съдържащи калий и витамин В2. Тях може да си набавите от спанак, домати, сладък картоф, боб, кисело мляко, яйца, гъби, броколи, соя и други.

Скорпионът трябва да включва билки и подправки за детоксикация, като джинджифил, да добавя смляно ленено семе, плодове и зеленчуци с високо съдържание на фибри и разбира се много вода. За Рибите също се препоръчват храни и напитки, които да спомогнат за детокса на тялото, но и за балансиране на метаболизма им.