Последните седмици са доказателство за целия свят, че животът на всички ни може да се промени за минути.

Коронавирус – пандемията, която се опитва да ни превземе физически, но и емоционално. Страхът, че можем да се заразим с вируса, сякаш започва да надделява. Вероятно всеки от вас има по един близък, който изпитва силна тревожност от събитията. Как да намалим страха от коронавируса?

Дайте си почивка от социалните мрежи

Няма как да не сте забелязали, че темата за коронавируса е на фокус в социалните мрежи. Там срещаме хора с различна нагласа, поведение. В създалата се ситуация ще разпознаете два основни типа. Едни са искрено притеснени за здравето си и това на близките си и призовават към отговорност.

Вторият вид са онези потребители, които са фокусирани върху създаването на повече паника, защото те са в състояние на паника. Ето защо, ако имате възможност, дайте си кратка почивка от всички видове социални медии. Да не забравяме, че за коронавируса имаше редица неверни новини.

Измийте ръцете моментално, ако докоснете тези 10 неща

Опитайте да ограничите новините по темата от новинарските емисии

Темата за COVID-19 е водеща във всички новинарски емисии, сайтове, вестници. Съвсем нормално е да развиете силна тревожност, ако по-голямата част от вниманието ви е фокусирано върху това да следите всяка новина и публикация по темата. Ето защо, временно ограничете тези канали на информация или поне ги редуцирайте до минимум.

Не на последно място е важно да следите достоверни източници на информация, официални източници, които да ви предоставят всичко, което ви интересува за контрола и превенцията от коронавируса.

Малки промени в ежедневието, които предпазват от инфекции и зарази

Още по темата

Отдайте се на други занимания

Пандемията с коронавируса ще ни накара да преосмислим редица неща свързани с нашия живот. Сега е времето да помислите повече за себе си. За всички книги, които искате да прочетете, но все нямате време. За филмите, които са ви препоръчвани да изгледате, за настолните забавни игри, които играехте в детството си. Сега може да се научите да медитирате, а това е добър начин и да намалите тревожността и стреса. Може да се научите да готвите.

5 домашни упражнения, които конкурират ходенето на фитнес

Спортувайте

Това е най-добрият начин да поддържате добра фигура, имунитет, дори когато сте си у дома. В интернет може да видите много предложения за йога, как да раздвижите горната, долната част на тялото си. Не на последно място, може да си поръчате онлайн гирички, ластици, ако нямате такива, с които да направите упражненията по-ефективни.