Всеки иска да изглежда перфектно, особено в летни дрехи и по бански. За да изваем фигурата е необходимо да се потрудим малко повече. Всички начинаещи, които искат да отслабнат и да стегнат тялото си се питат – колко дълго и по колко пъти в седмицата трябва да тренират, за да видят резултатите

Няма еднозначен отговор. Всичко зависи прекалено много от индивидуалните особености, има ли наличие или не на някакво заболяване, травма, какви са целите, които сте си поставили, какво харесвате и какво не, с какво време разполагате. 

Позитивни неща за тялото само след една тренировка>>>

Факторите са много. Но ако трябва да се определи средно, персоналният треньор Том Манс отговаря на този въпрос пред The Independent. 

Според него от голямо значение е видът на тренировката, която човек избира. Но определено броят тренировки на седмица има значение. 

Ако чисто и просто искате да отслабнете и да стегнете мускулатурата, няма да постигнете желаните резултати с 1-2 посещения на фитнеса седмично. Пет тренировки също са твърде много за повечето хора, въпреки че с тази бройка се постигат най-добри резултати, ако се тренира по около 1 час. 

Може ли тренировката да причини напълняване?>>>

Още по темата

В крайна сметка, Манс съветва да се тренира минимум по 3 пъти в седмицата по 45 минути до 1 час. 

Тренировката според него трябва да включва 10 минути загрявка, 30-40 минути упражнения с тежести или кардио, 5 до 10 минути разтягане и разтоварване. 

Най-големите грешки след тренировка, които пречат на отслабването>>>

Половинчасовите тренировки са най-подходящи за интензивно трениращите и кондиционните тренировки. 

Специалистът съветва задължително да се оставя по един ден почивка между тренировките с вдигане на тежести, за да се даде възможност на мускулите да се възстановят и да овладеят възпалението във влакната. 

Всеки ден редувайте различни групи мускули, които да натоварите. Това също помага за възстановяване на мускулатурата.