Стегнатите и добре оформени бедра и дупе, изискват редовна физическа активност. Може да избираме от толкова много упражнения в зависимост от това колко сме напреднали. Днес в рубриката ни „Здраве и красота“ ще споделим с вас 3 упражнения с ластици, които може да изпълнявате у дома, освен във фитнес залата.

Упражненията са подходящи както за напреднали, така и за начинаещи. Такива ластици може да си поръчате и от онлайн магазините за спорт. Преди всяка тренировка е важно да загреете добре тялото си с базови упражнения.

Упражнението „супермен“ укрепва гърба и стяга дупето и корема

За първото упражнение, поставете ластика на двата крака, една идея под коляното. За всеки крак направете странични махове 3 серии по 10 повторения. Ако усещате, че са ви малко, може да ги увеличите на 15-20 повторения до 4-5 серии. След това може да пробвате да направите махове, само че изнасяйки крака си назад. Между отделните серии правете пауза около 15 секунди, а след като приключите с маховете, преди да преминете към следващото упражнения, може да си починете около 1 минута.

Лесни упражнения, когато сте си вкъщи

Следващото упражнение е едно от най-добрите за стягане на бедрата и дупето, а изпълнявайки го с ластици, ще увеличите неговата ефективност. Застанете в кучешката поза, поставяйки ластика над колената. За всеки крак направете 3 серии по 10 повторения, като постепенно може да увеличавате сериите и повторенията.

Антицелулитни комбинации от храни

Третото упражнение ще ви помогне да стимулирате и мускулите на ръцете и корема. Преди да започнете да го изпълнявате с ластик, опитайте без него, за да свикнете с движението. Това е в случай, че не сте го правили до момента. За всеки крак направете 2 серии по 10 повторения, като постепенно може да увеличавате.

Снимки: iStock