Когато се опитвате да отслабнете и да стегнете тялото си, много често забравяте за ръцете. Стараете се да наблягате на коремните мускули, краката и дупето, като смятате, че тези части от тялото са най-уязвими към увисване. Ръцете са не по-малко податливи на този проблем, особено във вътрешната си част. Там кожата е много нежна, разтеглива и за съжаление снабдена с много малко подлежащи мускули, с помощта на които да я стегнете.

5 домашни упражнения, които конкурират ходенето на фитнес

Но не се отчайвайте. Има няколко упражнения, с които много ефективно можете да поработите над тази проблемна област и да я стегнете.

Кръгове

Разперете ръце встрани. Дръжте ги опънати и започнете да правите малки кръгове с тях. Ще усетите как започва да се появява стягане и напрежение в мускулите. Това означава, че работят. Можете да разнообразите упражнението, като едновременно с кръговете изпълнявате и клекове или напади.

3 упражнения за страничната част на корема

Набиране на стол

Застанете с гръб към стол. Подпрете ръце на седалката му, като отпуснете крака напред. Започнете да изпълнявате набирания с ръце, като внимавате краката ви да останат опънати. Упражнението е много ефикасно за стягане на мускулите на ръцете и то със собствена тежест без необходимост от гирички. Можете да правите упражнението с подпрени ръце на дивана, спалнята, на пейка или в офиса.

5 упражнения, които може да правите в леглото

Вдигане на гирички

Упражненията с тежести са много полезни за вътрешната част на ръцете. За да стегнете именно тази част, използвайте малки тежести от 1 или 2 кг. Хванете гирите пред тялото си, свийте ръцете в лактите, след това ги повдигнете над главата. Направете 3 серии по 10 повторения.

5 упражнения за релаксация и възстановяване

Планк със странично ходене

Планк е упражнение, което стяга цялото тяло. Направете го по-голямо предизвикателство за ръцете, като застанете във висок планк и започнете да ходите вдясно и вляво, като редувате последователно дясна ръка и десен крак, лява ръка и ляв крак встрани.

3 упражнения, които изглеждат лесни, но изгарят много калории

Боксови удари

Боксовите удари напред пред тялото са чудесен начин да стегнете цялостно ръцете. Изпълнете 3 серии по 10 повторения.

Упражнения за стягане на вътрешната част на бедрата

Лицеви опори

Лицевите опори стягат гърдите, гърба, корема, ръцете. Ако изпълнението им ви затруднява, можете да ги улесните, като свиете краката и се подпрете на колене. Лицеви опори могат да се изпълняват и на стена.

Лесни упражнения, когато сте си вкъщи

Страничен планк

Застанете в поза за страничен планк, като се подпрете на лакът. Започнете да повдигате торса, като внимавате краката ви да са стегнати и долепени един до друг. Свободната ръка изпъвайте нагоре, когато повдигате тялото. Направете 10 повторения на всяка страна.